Ahvenanmaan ralli 24.3.2018

20/03/2018

Bongariliitto kutsuu kaikki kynnelle kykenevät perinteiseen Ahvenanmaan Pinnaralliin 24.3., Ilmoittautumiset 5.3. mennessä allekirjoittaneelle sähköpostitse [email protected] Ilmoittautuessa kerro joukkueen nimi ja jäsenet, yövyttekö Solhemissa, saavutteko aamu- vai iltalaivalla ja onko rallimaksu maksettu. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee samalla suorittaa maksu Bongariliiton tilille FI51 5711 5840 0185 41 viestikenttään Ahvenanmaan Ralli ja joukkueen jäsenet – vain yksi maksu joukkuetta kohti! Mikäli ette aio yöpyä Solhemissa, maksua ei tarvitse suorittaa. Rallin hinta on Solhemissa yöpyjiltä 90€/hlö, mikä sisältää: 2 yöpymistä (23.-25.3.) kaksi aamiaista klo 05:15-07:15 päivällisen 24.3. klo 18:30 saunan 24.3. klo 21:00. Illalliselle ruokajuomat + rymyjuomat saa ostaa paikan päältä, Solhemillä on täydet anniskeluoikeudet. Tämä tarkoittaa myös että ruokapuolelle ei saa viedä omia alkoholijuomia! Jos haluaa tulla/lähteä aikaisemmin/myöhemmin niin yhteydenotto suoraan Solhemiin. Jos välttämättä haluaa yhden hengen huoneen niin lisämaksu 10 €/yö, onnistuu mahdollisuuksien ja vapaana olevien huoneiden mukaan. Rallissa noudatetaan normaaleja rallisääntöjä (ei atrappeja, >50% joukkueen jäsenistä tulee havaita yksilö, josta laji otetaan jne.), sillä poikkeuksella, että kaikki ilmoitusvelvollisuuden ja ilmoitettavaksi suositeltavat lajit tulee ilmoittaa Lintutiedotukseen viipymättä – koskee siis myös vuodenaikaisharvinaisuuksia. Ralliaika on 24.3. klo 6.00.-18.00. Purku Solhemissa klo 19.15.-21.00.

Ralliin kutsuja MäkPe