Ahvenanmaan ralliin!

08/04/2017

Perinteinen Ahvenanmaan pinnakisa pidetään lauantaina 8.4.2017. Kisa-aika on klo 6-18. Kerää porukka ja ilmoita siitä sähköpostilla rallimestari Pekka Kyllöselle [email protected] 12.3. mennessä, niin olet kisassa mukana. Osallistujien nimet tai ainakin määrä mukaan. Majoitus on totuttuun tapaan Solhemissä, jonka hinta määräytyy osallistujamäärän mukaan. Perinteisestihän se on ollut kohtuullisen halpa sisältäen 2x yöpymisen ja aamupalat sekä lauantain illallisen. Tästä tulee sitten lisäinfoa myöhemmin. Ja kuten ennenkin, jokainen porukka hoitaa matkat Ahvenanmaalle omatoimisesti haluamallaan tyylillä. Rallin, eli Solhemin hinta on 85 € sisältäen siis kaksi yöpymistä (pe-la, la-su), lauantaina saunan sekä ruokailut (kaksi aamiaista ja yksi päivällinen). Mikäli haluat viipyä Solhemissa pidempään, ole yhteydessä suoraan sinne. Maksut tulee osoittaa 20.3. mennessä Bongariliiton tilille FI51 5711 5840 0185 41. Viestikenttään teksti ”Ahvenanmaan ralli” ja maksettujen henkilöiden nimet.