Ahvenanmaan ralli 27.2.2016

15/02/2016

Bongariliitto järjestää perinteikkään Ahvenanmaan Pinnakisan lauantaina 27.2.2016. Kisa on kaikille avoin, mutta joukkueessa pitää olla vähintään yksi Bongariliiton jäsen. Pensionat Solhem (Lökskärsvägen 18, Maarianhamina) toimii perinteiseen tapaan majoitus- ja purkupaikkana. Kyydit saarivaltakuntaan ja takaisin järjestetään omatoimisesti. Ilmoittautumiset Markus Lampiselle (markus.lampinen1[ät]gmail.com) 15.2. mennessä, ensisijaisesti sähköpostilla otsikolla Ahvenanmaan ralli. Ilmoittautuessasi kerro: 1) joukkueesi osallistujien nimet
2) Solhemissa yöpyjien määrä
3) mahdolliset ruoka-aineallergiat
4) arvioitu saapumisaika Solhemiin perjantaina (eli päivä- vai iltalaivalla). Alustava aikataulu on seuraava: – ralliaika on klo 6.45-17.00- Solhemissa on tuttuun tapaan aamiainen lauantaina ja sunnuntaina n. klo 5.45. sekä päivällinen lauantaina klo 18. Tulosten purku alkaa heti päivällisen jälkeen.- purun jälkeen sauna n. klo 21.00
Rallin, eli Solhemin hinta on 83 €/hlö sisältäen siis kaksi yöpymistä (pe-la, la-su), lauantaina saunan sekä ruokailut (kaksi aamiaista ja yksi päivällinen). Mikäli haluat viipyä Solhemissa pidempään, ole yhteydessä suoraan sinne.
Maksut tulee osoittaa 15.2. mennessä Bongariliiton tilille FI51 5711 5840 0185 41. Viestikenttään teksti ”Ahvenanmaan ralli” ja maksettujen henkilöiden nimet.
Rallissa noudatetaan perinteisiä rallisääntöjä (>50% tulee havaita laji, mekaanisia tai digitaalisia atrappeja ei saa käyttää, muita rallijoukkueita tulee tervehtiä asianmukaisesti…) seuraavalla poikkeuksella: koska kyseessä on Bongariliiton ralli, tulee kaikki Lintutiedotuksen ilmoitusohjeen pikkuharvinaisuudet, alueharvinaisuudet ja vuodenaikaisharvinaisuudet ilmoittaa Lintutiedotukseen viipymättä. Ilmoitusvelvollisuuden alaisten lajien ilmoittaminen on itsestäänselvyys. Lintutiedotuksen ilmoitusohjeeseen voi tutustua Bongariliiton sivuilla: http://bongariliitto.fi/yhdistys_jasenyys/lintutiedotus/ilmoitusohjeetRallissa on pohjustuskielto, mutta perjantaina päivälaivalla saapuvat joukkueet sillä edellytyksellä, että kaikki rallissakin ilmoitettavat havainnot on laitettava myös pohjustuksessa Lintutiedotukseen ja muuten mielenkiintoiset Tiiraan asianmukaisesti ja tuoreeltaan.
Ja kertauksena vielä: sekä ilmoittautumisten että maksujen DEADLINE on 15.2.2016.