Hallitus järjestäytyi ja valitsi toimihenkilöt vuodelle 2015

21/01/2015

Puheenjohtaja Petteri Mäkelä Varapuheenjohtaja Visa Rauste Sihteeri Olavi Kemppainen Taloudenhoitaja Matias Castren Jäsensihteeri Ina-Sabrina Tirri Lintutiedotuksen Johtoryhmä: Puheenjohtaja Juha Piipponen. Jäsenet: Janne Aalto, Martin Helin, Markus Lampinen ja Petteri Mäkelä. Työvaliokunta TVK: Puheenjohtaja Jörgen Palmgren. Jäsenet: Janne Aalto, Mika Ohtonen, Jukka Sillanpää ja Jorma Vickholm. Pinnatoimikunta: Puheenjohtaja Markku Santamaa. Jäsenet: Kalle Larsson, Jörgen Palmgren ja Heikki Vasamies. Pinnaritoimikunta. Puheenjohtaja Ina-Sabrina Tirri. Jäsenet: Matias Castren, Tero Linjama, Petteri Mäkelä, Markku Santamaa ja Sami Tuomela. Muita päätöksiä: Vuosikirja 2014 julkaistaan ja ilmestyy helmikuussa 2015. Päätoimittajana jatkaa Petri Kuhno. Yhdistyksen 30-vuotisjuhlakokouksen järjestelyt ovat viimeistelyvaiheessa. Juhla pidetään Helsingissä la 14.03.2015. Asiasta tarkemmin myöhemmin eri foorumeilla. Yhdistys ei painata jäsenluetteloa toistaiseksi. Jäsenluettelo löytyy kotisivulta jäsenosiosta kirjautumisen takaa. Lintutiedotuksen tulevaisuudesta keskusteliin tiiviisti. Tässä vaiheessa päätettiin aloittaa ilmoitusohjeen uusiminen. Päätettiin, että sääntömääräiset kokoukset eli kevät- ja syyskokous alkavat seuraavasta syyskokouksesta lähtien klo 15 eli kaksi tuntia nykyistä myöhemmin. Tavoitteena on suoda useammalle jäsenelle tilaisuus osallistua kokoukseen, kun aamupäivällä on enemmän aikaa retkeilyyn. Tämän johdosta luovutaan toisesta esitelmästä. Muuten aikataulu on ennallaan.

(21.01.2015/kemol)