Bongariliitto siirtyy hyödyntämään BirdLife Suomen sähköistä jäsenlaskujärjestelmää

07/08/2021

Bongariliitto r.y päätti syyskokouksessa 2020 hyväksytyssä toimintasuunnitelmassa edistää sähköistä laskutusta. Tämän toteuttamiseksi Liiton hallitus päätti 22.1.2021 siirtyä laskutuksessa käyttämään BirdLifen palveluita. BirdLife ry tarjoaa jäsenyhdistyksilleen mahdollisuutta siihen, että he hoitavat jäsenmaksujen laskutuksen, ja sitä kautta postiliikenne siirtyy kattojärjestölle. Jäsenmaksujen postitus on ollut aikaavievää, varsinkin karhukirjeiden osalta, ja tuottanut välillä tarpeettomasti ongelmia ihan jokaiselle. Olemme onnellisia jos näin ei enää tapahdu.
Huomioikaa siis tänään lähtevien laskujen tilinumero! Älkää vahingossa siis maksako Bongariiiton tilille.
Maksupolitiikka sähköisten laskujen osalta on se, että BirdLife kerää jäsenmaksut, jonka jälkeen se tilittää maksut yhdistykselle. Tämä helpottaa myös esimerkiksi tilintarkastajien hommia. Jos et vielä ole sähköisen jäsenlaskun tilaaja, voit siirtyä sen käyttöön saatuasi seuraavan paperilaskun.
(11.2.2021/kosjn)