Hallitus järjestäytyi Tvärminnessä 2019

03/02/2019

Bongariliitto ry:n hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin Hangon Tvärminnen tutkimusasemalla 02.-03.02.2019.
Toimielimet jatkavat pitkälti samanlaisina. Merkittävimpänä muutoksena on TVK:n uusi kokoonpano, jossa uutena jäsenenä ja TVK:n sihteerinä toimii Jari Laitasalo. Pitkäaikainen ja arvostettu TVK:n jäsen Jörgen Palmgren päätti tehdä tilaa  nuoremmille. Bongariliitto kiittää Jösseä pitkästä työskentelystä yhdistyksen hyväksi!
Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Markus Lampinen ja sihteeriksi nimitettiin Sebastian Andrejeff. Hallituksen muodostavat puheenjohtaja Petteri Mäkelä, Janne Aalto, Sebastian Andrejeff, Matias Castren, Antti Peuna, Markus Lampinen, Heikki Vasamies, Jari Laitasalo ja Petri Kuhno sekä varajäsen Janne Koskinen. Taloudenhoitajana jatkaa Matias Castrén ja jäsensihteerinä Ina Tirri. Lintutiedotuksen johtoryhmän jäseniksi valittiin Janne Aalto, Martin Helin, Matias Castren, Markus Lampinen ja Petteri Mäkelä. Työvaliokuntaan jäseniksi valittiin: Janne Aalto, Jari Laitasalo (siht.), Mika Ohtonen, Jussi Salokorpi ja Jorma Vickholm. Pinnatoimikunnan jäseniksi valittiin Markku Santamaa, Jörgen Palmgren, Heikki Vasamies ja Andreas Uppstu. Pinnaritoimikunnan jäseniksi valittiin Sami Tuomela, Tero Linjama, Matias Castren, Antti Peuna ja Markku Santamaa

(3.2.2019/andse)