Lähde Ahvenanmaan pinnaralliin 4.4.

21/01/2020

Bongariliitto kutsuu kaikki kynnelle kykenevät perinteiseen Ahvenanmaan Pinnaralliin 4.4.2020. Sitovat ilmoittautumiset 14.3.2020 mennessä sähköpostitse: [email protected] Ilmoittautuessa kerro: 1) joukkueen nimi ja jäsenet, 2) yövyttekö Solhemissa, 3) saavutteko iltapäivä- vai yölautalla, ja 4) että rallimaksu on maksettu. Muistakaa mainita myös mahdollisesta erityisruokavaliosta! Ilmoittautumisen yhteydessä tulee siis suorittaa rallinmaksu 95€/hlö Bongariliiton tilille: FI51 5711 5840 0185 41. Viestikenttään Ahvenanmaan Ralli 2020 ja joukkueen jäsenet – vain yksi maksu joukkuetta kohti! Mikäli ette aio yöpyä Solhemissa, maksua ei tarvitse suorittaa – rallimaksu maksetaan siis kokonaisuudessaan Solhemin palveluista, eikä ylijäämää kerry Bongariliitolle. Rallin hinta on Solhemissa yöpyjiltä 95€/hlö, mikä sisältää: – 2 yöpymistä (3.-5.4.) – kaksi aamiaista – päivällisen 4.4. klo 18:30 – saunan 4.4. klo 21:00. Illalliselle ruokajuomat + rymyjuomat saa ostaa paikan päältä, Solhemillä on täydet anniskeluoikeudet. Tämä tarkoittaa myös että ruokapuolelle ei saa viedä omia alkoholijuomia! Jos Solhemiin haluaa tulla/lähteä aikaisemmin/myöhemmin niin yhteydenotto suoraan Solhemiin: [email protected]. Yhden hengen huone onnistuu lisämaksusta 13 €/yö mikäli huoneita on vapaana. Huone tulee varata etukäteen. Rallissa noudatetaan normaaleja rallisääntöjä (ei atrappeja, >50% joukkueen jäsenistä tulee havaita yksilö, josta laji otetaan jne.), sillä poikkeuksella, että kaikki ilmoitusvelvollisuuden alaiset lajit tulee ilmoittaa Lintutiedotukseen viipymättä – koskee siis myös vuodenaikaisharvinaisuuksia. Lintutiedotukseen toivotaan muutenkin rallista havaintoja normaalia kevyemmällä kynnyksellä – pääasia kuitenkin on hyvä retki ja hyvät havikset. Mikäli joukkueessa ei ole Lintutiedotuksen jäseniä, tulee tiedotus ulkoistaa jollekin Lintutiedotuksen jäsenelle. Ralliaika on 4.4.19 klo 6.00-18.00. Purku Solhemissa klo 19.30-21.00.

Rallitoimikunnan puolesta, MäkPe