Sääntömääräisen syyskokouksen päätöksia 10.12.2022

10/12/2022

Bongariliiton sääntömääräinen syyskokous pidettiin 10.12.2022 Helsingin yliopistolla. Yhdistyksen jäsenmaksuksi päätettiin 35 € sekä Lintutiedotuksen vuosimaksuksi päätettiin 25 € vuodelle 2023. Hyväksyttiin toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio vuodelle 2023 Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Matias Castrén. Hallituksen jäseniksi valittiin:
Sebastian Andrejeff Janne Koskinen Jari Laitasalo Antti Miettunen-Nordström Antti Peuna Aleksanteri Pikkarainen Janne Riihimäki Sami Tuomela Hallituksen varajäseniksi valittiin Janne Aalto ja Paavo Sallinen. Mainittakoon, että Heikki Vasamies on ollut Bongariliiton hallituksen jäsen tai varajäsen vuodesta 2001. Lisäksi hän toimi Bongari-lehden päätoimittajan vuosina 2002–2007. Kiitos Heikille pitkästä urasta Bongariliiton toimihenkilönä! Toiminnantarkastajaksi valittiin Olavi Kemppainen. Varatoiminnantarkastajaksi valittiin Petteri Mäkelä. Bongariliiton kiertopalkinnon saajaksi hallitus oli valinnut Mika Teivosen. Onnittelut Mikalle! Kokouksen jälkeen kuultin esitelmät Patrik Lauhalta ja Jyrki Normajalta. Patrik Lauhan esitys liitteenä: