Sääntömääräisen syyskokouksen päätöksiä 11.12.2021

11/12/2021

Bongariliiton sääntömääräinen syyskokous pidettiin 11.12.2021 Helsingin yliopistolla. Yhdistyksen jäsenmaksuksi päätettiin 35 € sekä Lintutiedotuksen vuosimaksuksi päätettiin 25 € vuodelle 2022.
Hyväksyttiin toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio vuodelle 2022.
Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Matias Castrén. Hallituksen jäseniksi valittiin: Sebastian Andrejeff Janne Koskinen Jari Laitasalo Kalle Larsson Antti Miettunen-Nordström Antti Peuna Janne Riihimäki Hallituksen varajäseniksi valittiin Janne Aalto, Heikki Vasamies ja Paavo Sallinen. Toiminnantarkastajaksi valittiin Olavi Kemppainen. Varatoiminnantarkastajaksi valittiin Petteri Mäkelä. Birdlife-edustajistoon toimikaudelle 2022–2023 valittiin: Janne Aalto Sebastian Andrejeff Matias Castrén Janne Koskinen Jari Laitasalo Paavo Sallinen Bongariliiton kiertopalkinnon saajaksi hallitus oli valinnut, muun muassa harvinaisuuksien määritystiedon edistämisessä ansioituneen, Roni Väisäsen.
Suuronnittelut Ronille!
Kokouksen jälkeen kuultiin esitelmät Petteri Lehikoiselta ja Hannu Jännekseltä. Kokousta ja esitelmäosuutta pystyi seuraamaan etäyhteyden kautta.

(andse/19.12.2021)