Sääntömääräisten kokousten päätöksiä 12.12.2020

12/12/2020

Bongariliiton sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset pidettiin 12.12.2020 etäyhteyden kautta (fyysinen sijainti oli BirdLifen toimisto). Puheenjohtaja esitteli vuosikertomuksen, tilinpäätöksen ja toiminnantarkastajien lausunnon. Tilinpäätös vahvistettiin ja vastuuvapaus myönnettiin hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille. Esitykset sääntömuutoksista ja -lisäyksistä hyväksyttiin. Yhdistyksen jäsenmaksuksi päätettiin 35 € sekä Lintutiedotuksen vuosimaksuksi päätettiin 25 € vuodelle 2021. Hyväksyttiin toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio vuodelle 2021. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Matias Castrén. Hallituksen jäseniksi valittiin: Sebastian Andrejeff Janne Koskinen Jari Laitasalo Kalle Larsson Antti Peuna Janne Riihimäki Heikki Vasamies Hallituksen varajäseniksi valittiin Janne Aalto ja Paavo Sallinen. Toiminnantarkastajiksi valittiin Olavi Kemppainen ja Petteri Mäkelä. Varatoiminnantarkastajaksi valittiin Kari Korhonen.
Bongariliiton kiertopalkinnon saajaksi hallitus oli valinnut, muun muassa ekovuodenpinnaennätyksen tehneen ja paljon positiivisuutta julkisuutta saaneen, laitilalaisen Juha Kylänpään.
Suuronnittelut Juhalle!

(andse/12.12.2020)